piątek, 8 sierpnia 2014

Cześć!

Dzisiaj znajdziecie u mnie wakacyjny tag! ;-)

1. Ulubione lody?
-Zdecydowanie arbuzowe!

2.Twój ulubiony owoc?
-Melon.

3.Morze czy jezioro?
-Za wakacjami nad jeziorem nie przepadam, ale morze jak najbardziej!

4.Sandały, czy japonki?
-Hm.. zależy do jakiej stylizacji. Jeżeli na plażę to oczywiście japonki, ale do sukienki wybrałabym sandałki.

5.Lubisz wieczorne spacery po plaży?
- O tak i to bardzo. Ostatni odbyłam bardzo przyjemny spacer brzegiem morza z kolegą.

6.Lubisz się opalać?
-Kocham! Do tego wystarczy dobra książka bądź muzyka i już jest idealnie!

7.Ulubiony lakier do paznokci?
-Biały wygląda na paznokciach przepięknie!

8.Strój jednoczęściowy czy dwuczęściowy?
-Lepiej czuję się w dwuczęściowym.

9.Basen otwarty czy zamknięty?
-Otwarty, ale w zamkniętym też można się dobrze bawić.

10.Spódnica czy szorty?
-W szortach czuję się lepiej.

11.Roli czy rower?
-Rower! Z rolkami mam niezbyt miłe wspomnienia.

12.Ulubiony orzeźwiający napój?
-Koktajle! Każdy smak jest pyszny.

13.Gdzie zamierzasz spędzić wakacje?
-Dotychczas byłam na obozie, Majorce oraz każdy dzień spędzałam z przyjaciółmi. Czeka mnie jeszcze dwutygodniowy pobyt na Krecie.

14.Upał czy ciepło?
-Jeżeli jestem na wakacjach za granicą to wybieram upał!Ale jeżeli w mieście z przyjaciółmi, to ciepło.

15.Lody włoskie czy amerykańskie?
-Wolę owocowe, ale jak miałabym wybierać to amerykańskie.


Macie podobne zdanie, czy całkowicie inne? Podzielcie się tym ze mną w komentarzach!


33 komentarze:

  1. Też uwielbiam pić latem koktajle ♥
    Super tag :)

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie jadłam nigdy melona.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny tag! Tez kocham biały lakier na paznokciach ;) Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami ;) co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tak, ja też wolę dwuczęściowe kostiumy ;)

    udanego wyjazdu :*

    wykonuję też designy (więcej w zakładce 'design') :*
    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nabrałam teraz ochoty na koktajl.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tag w sam raz na wakacje :) Może też go u siebie zrobię... jeszcze zobaczę :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały lakier na paznokciach najlepszy ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag !
    Obserwujemy?
    zoeslifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne focie blog i ty ! <3 Obserwuję liczę na rewanżyk do dla mnie bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale duzo podruzujesz ;) . Az Ci zazdroszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten tag, miło było mi zapoznać się z treścią Twojego! ;))

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też wolę szorty i dwuczęściowy kostium ;)

    zapraszam na podobną notkę ! ;)
    http://letdreamsturnintothereality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę tego wieczornego spaceru brzegiem morza :))

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam wszelkiego rodzaju baseny *.*
    obserwujemy?

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubie takie posty czytajac wiele sie mozna o blogerce dowiedziec
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/kazda-kobieta-kocha-swiecidelka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(41)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kocham sie opalac hehe
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten tag :) Dzięki niemu przynajmniej wiem, że jeszcze są wakacje i trzeba wykorzystać je jak najlepiej póki nadal trwają.

    Pozdrawiam! ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja za to wole spodnice od szortow ;)
    ja rowniez juz obserwuje :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tag i odpowiedzi :) Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny tag :) jeśli masz ochotę na wspólną obserwację zacznij u mnie i daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja taki tag robiłam na początku wakacji :) Fajnie odpowiedziałaś na pytania
    Zapraszam do mnie , obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W większości miałabym podobne odpowiedzi :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jadłam nigdy melona, ale może się skuszę :*
    Obserwuję :)
    www.livewithsmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też uwielbiam arbuzowe lody :)

    obserwuje i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny tag <3 koktajle - jak najbardziej się z Tobą zgadzam ! są cudowne <3
    Obserwuję :* i zapraszam do siebie, komentarze i obserwacja mile widziane :)
    Pozdrawiam cieplutko <3
    http://emotional-empathy-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wakacje nad morzem..,:) obserwuje i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ten tag :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny Post Mr&Mrs Pozdrawiamy! :* Pani po lewo troszkę pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam cieplutko do komentowania :*
Obserwujesz? To ja również :)