piątek, 25 lipca 2014



                  Hej

     


   









   Dzisiejsza pogoda pozostawia wiele do życzenia. Burze i deszcze są dla mnie bardzo przygnębiające i przytłaczające, dlatego dopiero po południu postanowiłam wybrać się z moją przyjaciółką- Adą, na spacer i zdjęcia. Takie wypady od razu poprawiają mi humor. Osobiście, nie lubię spędzać dużo czasu przed komputerem i telewizorem, gdyż czuję, że umyka mi mój wolny czas, który mogłabym o wiele lepiej wykorzystać! Niestety, nie zawsze pogoda pozwala nawet na tak krótkie wyjście. Co wtedy robię? Otóż sięgam po dobrą książkę bądź film, wraz z kubkiem gorącej herbaty. Staram się robić wiele rzeczy, na które nie zawsze mam czas. Dzięki temu, rozwinęłam swoją nową pasję, jaką jest gotowanie. Także małe porządki we własnym pokoju lub granie z rodziną w gry planszowe, dają mi dużo satysfakcji. A wy jak spędzacie ponure, deszczowe dni? Piszcie w komentarzach.   
 


                                                                                                      Całuski ♥

12 komentarzy:

  1. Rowniez staram sie nadrobic domowe obowiazki jak i kontakt ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne to bloga :D . Lubie taki kolor :). Dziękuje za odwiedziny na blogu. Twój blog jest bardzo ciekawy i dodam go do obserwowanych :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też taka deszczowa pogoda... idealna na czytanie książki :) Bardzo ładnie wyglądasz. ) W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie. Jakbyś mogła to poklikałabyś w kilka linków z ostatniego postu? Dużo czasu ci to nie zajmie a na pewno bardzo mi pomożesz. :)
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki!
    www.divoces.blogspot.com

    Ps. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie deszczowa pogoda tez ogromnie przytłacza. Pierwsze zdjęcie jest świetne :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. c:
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie także była deszczowa pogoda. :C Ja zwykle próbowałam wtedy sięgnąć po dobrą książkę oraz oglądać ciekawy film. Zwykle także próbuję zrobić jakieś zmiany na blogu. :) Obserwuję, świetny blog! :)
    Zapraszam do siebie :
    juliie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również deszczowe dni spędzam z kubkiem gorącej herbaty i dobrą książką :)
    Śliczne zdjęcia!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladne zdjecia! w deszcz spedzam czas w domu jakis serial, ksiazka no i jak ty herbatka!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta bluzka :*
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo szczupłe nogi, są śliczne omg *-*

    U mnie też pada, ale akurat to bardzo mi się podoba. Ostatnie dni były tak gorące, że nie szło wytrzymać, haha! Staram się nie spędzać tak dużo czasu przy komputerze, bo wiem, że jestem uzależniona od Internetu i staram się go ograniczać :D

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, tak jak Ty :) Jeśli blog Ci się spodoba - zaobserwuj :D ♥

    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluzka :)
    bardzo ciekawy blog, będę zaglądać tu częściej :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam cieplutko do komentowania :*
Obserwujesz? To ja również :)