czwartek, 24 lipca 2014

                           
                            





                     Hej!


    Jak jest już wspomniane w opisie moja przygoda z prowadzeniem bloga dopiero się rozpoczęła. Skąd ten pomysł? Otóż zainspirowała mnie moja przyjaciółka. Od jakiegoś czasu prowadzi bloga, na którym znajdują się jej własne opowiadania. I wtedy nasunęło mi się pytanie : "Dlaczego ja miałabym nie spróbować? ". Długo zastanawiałam się jakiemu tematowi bądź tematom będzie poświęcona ta strona. Doszłam do wniosku, że jeden temat mógłby się szybko znudzić, nie byłby wystarczająco interesujący, dlatego lifestyle, to będzie właśnie to! Dobrych zdjęć tutaj również nie zabraknie, gdyż do każdego posta będą one dodawane. Jeżeli macie jakieś życzenia odnośnie następnych postów to piszcie w komentarzach :)
                                                               
           
                                                                                    


                                                                                                               

11 komentarzy:

  1. O no to powodzenia w blogowaniu, mam nadzieję, że szybko znajdziesz czytelników, ja najbardziej lubię blogi lifestylowe, więc myślę, że czasem tu wpadnę ! :) Śliczną masz koszulkę na zdjęciu, ale fajnie by było gdybyś po dodaniu wybierała opcje "bardzo duży" rozmiar zdjęć, będzie się wtedy przyjemniej oglądało :) A gdy usuniesz weryfikację obrazkową ułatwisz nam komentowanie :) Mam nadzieję, że pomogłam. Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu !
    Pozdrawiam~
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno zaczełam, na początku tego tygodnia i chyba jakoś daję radę. Ty też dasz :) Powodzenia kochana!!!
    vanilias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam właśnie dziś :) Powodzenia w blogowaniu <3

    http://chaotycznacodziennosc.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na więcej postów ! :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości ;)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :)

    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka :)
    pozdrawiam cieplutko ;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jestem ciekawa co będzie dalej :) Ja bloga prowadzę już dobrych kilka lat, to dość wciągające.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu ;) Nie chcę go przegapić XD

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zapraszam do mnie, jest już KOLEJNY POST;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://sterka.blogspot.com/2014/07/malibu-sunrise.html

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam cieplutko do komentowania :*
Obserwujesz? To ja również :)